تبلیغات رقبا در گوگل
نوشته شده توسط : عباسی


تبلیغات رقبا در گوگل
یکی گسترده‌ترین مسائلی که هنگام استارت تبلیغات در سئو سايت خویش با آن روبرو می شوید، رقابت میباشد. بسته به نوع سایتی که اداره می کنید، ممکن میباشد متوجه گردید که تبلیغاتی وجود دارا‌هستند که با آنچه می‌فروشید یا این که ارائه می‌دهید، در رقابت بی واسطه میباشند.
از جمله، درصورتی که سایتی برای حمل و نقل کالایی خاص تخصیص داده گردیده، از جملهً اثاثیه‌‌بازی‌های دیزنی یا این که کره برفی، به صورت ناگهانی تبلیغاتی را برای این تولیدات ملاحظه کنید که بازدیدکنندگان شما‌را از وب سایت‌تان بدور نماید. این برای تجارت خوب وجود ندارد.

آیا می‌قدرت کاری دراین باره انجام اعطا کرد؟ آری. گوگل این زمینه را خوب پیش‌بینی نموده است و به شما قابلیت می دهد محتوا را تا دویست URL متفاوت مسدود نمایید.

با این اکنون، پاره ای نقص‌ میباشد که بدانید کدام محتوا را مسدود نمایید مگر اینکه آغاز به دیدن این تبلیغات فرمایید. حتی بدتر ممکن میباشد هیچ زمان آن تبلیغات را به جهت روشی که ادسنس در ارائه مطالب داراست، نبینید.

همینطور تحت عنوان استفاده کننده ادسنس نمی‌توانید مستقیماً بر روی این پیوندها کلیک نمائید تا ملاحظه کنید جای تبلیغ به چه مکانی هدایت می گردد.

این نقض صریح ضوابط استعمال از ادسنس میباشد، ولی در‌صورتی‌که به اندازه کافی خوش‌اقبال باشید که بتوانید آن را ببینید و لینک یا این که URL را برای مسدود کردن پیدا فرمایید، میتوانید روی آن کلیک‌راست فرمایید. این بستگی به پاره ای اقبال دارااست.

شاید شایسته ترین رویه برای ساخت‌و‌ساز فهرست کاوش در گوگل درباره ی گونه های کالاها یا این که خدماتی باشد که می‌فروشید. تنها کافی میباشد پنجاه URL متفاوت برتر را که گوگل یافته میباشد، یادداشت فرمائید. این راهی خوب برای مسدود کردن ترافیک تبلیغاتی از وبسایت‌هایی میباشد که به وضوح در رقابت با شما می باشند.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: